#6 Nobody can drag me down - tolerancja

08:50:00

Każdy z was słyszał zapewne o terminie jakim jest tolerancja. Wiele osób mówi o sobie, że jest tolerancyjny, ale ile w tym prawdy? No właśnie. Większość z tych osób nie ma zielonego pojęcia czym jest prawdziwa tolerancja. Ogółem rzecz ujmując ludzie zazwyczaj myślą, że polega to głównie na akceptowaniu orientacji czy też koloru skóry, jednakże to nie wszystko. Na to jakże popularne słowo zbiegają się jeszcze takie czynniki jak między innymi szacunek do drugiego człowieka, jego mienia oraz zachowania kultury względem ludzi. Polega ona także na zwykłej akceptacji osób z innymi upodobaniami, poglądami, wyznaniami, a także akceptacja innej narodowości niż nasza własna. Krótko mówiąc to, że uważamy coś za odstępstwo od normy społecznej nie oznacza, że to nie ma prawa bytu.

W tej kwestii wyjątkowo głośnym tematem jest orientacja seksualna, co jest dosyć zabawne bo to zwykła bezczelność zaglądać innym do łóżka. A jeszcze śmieszniejsze są teksty "oni mi nie przeszkadzają dopóki nie okazują sobie uczuć przy mnie" serio? serio? a pary hetero które przesadnie okazują sobie uczucia na ulicy? oni już cię nie obrzydzają i wszystko jest spoko? zabawne.

Szkoda, że społeczeństwo niby takie do przodu, a jednak dalej myślenie na poziomie średniowiecza. Wydaje mi się, że czas ruszyć wreszcie do przodu i znaleźć sobie ciekawsze zajęcie niż wchodzenie z butami w życie innych.

Potępianie ludzi za to, że są "inni" nie zwracając uwagi na ich wnętrze jest strasznie słabe. Jeśli ktoś jest w stosunku do mnie w porządku to ja dla niego też będę. Jak dla mnie to może sobie wierzyć w to że przedmioty mają uczucia, a nawet sypiać z drzewami, a mnie to w nie powinno obchodzić nawet w najmniejszym stopniu, bo ja nie jestem od oceniania, mimo że coś lub ktoś może wydawać się dla mnie dziwny. Dopóki ktoś w wyznawaniu swoich poglądów nie popełnia przestępstwa to nic mi do tego.

Szanujmy się i bądźmy dla siebie dobrzy bo tylko w ten sposób możemy w pewien sposób zmienić młode pokolenie na lepsze. To my jesteśmy przyszłością tego świata i to my możemy coś zmienić. Przestańcie pluć jadem w innych, uwierzcie mi, że odrobina empatii to nic złego, a czynienie dobra jest jak najbardziej przyszłościowe. Nienawiścią nigdzie nie zajdziecie, a jedyne co możecie dzięki niej zyskać to brak sympatii innych do waszej osoby.

Bądźcie tolerancyjni i nie bójcie się być "inni", to wasze życie i nikt za was go nie przeżyje, żyjcie tak by kochać i szanować siebie tak samo jak i wszystkich innych ludzi którzy was otaczają.

Co myślicie o tolerancji? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Komentujcie bo jest to bardzo motywujące, a jako że mamy bardzo mało czasu to to jednak podbudowuje i zachęca do dalszej pracy tutaj:)

Przepraszam za wszelkie błędy:)

Do zobaczenia A. x

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images