#5 Be yourself, odnaleźć siebie

12:47:00


Na samym poczatku przeprosiny ode mnie i Ady za brak postów w ostatnich dniach, ale nie dosc ze byłyśmy zawalone nauka to miałyśmy pewne problemy z logowaniem na nasze konto.
A teraz przechodząc do rzeczy, zapraszamy do czytania:)


Zapewne nie raz słyszeliście, że każdy powinien być sobą, ale czy każdy to potrafi? Z własnego doświadczenia wiem, że jest to trudne. Najważniejsze jest to, aby nie udawać kogoś kim się nie jest. Nie chowajcie swojego prawdziwego ja, za np. wymyślonymi historyjkami z waszego życia. To jest bez sensu. Ja sama przez lata byłam zamknięta w swoim własnym świecie. Może dlatego, że byłam bardzo nieśmiała i bałam się cokolwiek mówić, żeby nie zostać wyśmianą. Podejrzewam, że wiele osób zmaga się z podobnymi problemami. Mi pomogła z tego wyjść Ada oraz zmiana otoczenia. Nagle znalazłam się ponad 200km od domu, z dala od bliskich i musiałam zacząć radzić sobie sama. Bardzo się bałam, ale wiedziałam, że muszę się zmienić, aby żyło mi się dobrze. Stwierdziłam, że muszę stanąć twarzą w twarz ze swoimi słabościami. I wiecie co? Udało mi się to. Poznaje teraz wielu naprawdę wspaniałych ludzi, którzy dalej mi w tym pomagają i przeżywam z nimi wspaniałe chwile. Stałam się dużo bardziej otwarta na nowe znajomości. Co prawa, dalej jestem nieśmiała, ale patrząc wstecz, na to ile przeszkód musiałam pokonać, aby dojść do takiego efektu jestem zadowolona. 
Więc, chciałabym wam powiedzieć, żebyście otworzyli się na świat i ludzi. Spróbujcie małymi kroczkami przezwyciężać swoje słabości i lęki. Nie bójcie się mówić tego co myślicie i wyrażać własne zdanie. Pokażcie, że też macie coś do powiedzenia. 

Jeśli macie jakieś swoje osobiste doświadczenia w odnajdywaniu siebie, chcecie podzielić się swoimi doświadczeniami to piszcie śmiało, albo komentujcie :)

Pattie xo

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nigdy nie powinniśmy zapominać o tym, kim tak naprawdę jesteśmy :) Super post! Zostaję na dłużej, obserwuję! Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nikogo nie udawalam. Brzydzę sie sztucznością. I o ironio wpadnie wczoraj u siebie o tym pisałam ;) Takze temat ni bliski a i san blog mi sie podoba. Będę zaglądać ;) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powinniśmy udawać kogoś innego niż jesteśmy, ale czasem to trudniejsze niż się wydaje. Jeżeli byśmy dużo przebywali wśród sztucznych osób, jest duże prawdopodobieństwo, że również i my momentami zaczniemy zachowywać się sztucznie. Pozdrawiam i zapraszam. :) www.Wystartuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wszystko się udało i możecie znowu pisać na blogu :) Powodzenia w odnajdowaniu siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images